על המדריך
בין אם אתם פעילים בקמעונאות, אי־קומרס, מועדוני לקוחות או במותגים צרכניים - תקופת החגים היא זמן קריטי עבורכם.
הצוות שלכם נמצא תחת לחץ גדול להגדיל את מספר הלקוחות ולהניע הכנסות, כדי לסגור רבעון מוצלח.
מדריך החגים של SAP Emarsys, בשיתוף BE2SEE, יספק לכם טיפים, אסטרטגיות וטקטיקות מוכחות שבהן משתמשים מותגים מובילים, להגדלת כמות הלקוחות והכנסות בתקופת החגים וגם אחריה.
מה תמצאו בפנים
-
טיפים ממוקדים לפני, במהלך ואחרי תקופת החגים – שיעזרו לכם להפיק את המקסימום מהקמפיינים, להאיץ צמיחה ולבנות נאמנות לקוחות לטווח ארוך.
-
8 טקטיקות אומני־צ'אנל מוכחות – שיגרמו ללקוחות שלכם להגיב, להתחבר ולחזק את אסטרטגיית מעורבות הלקוחות בתקופה התחרותית ביותר בשנה.
-
המרכיבים שחייבים להיות בפתרון מעורבות לקוחות מנצח – כדי לשפר את ביצועי החגים שלכם ולהבטיח תוצאות חזקות לרבעון הרביעי.
-
השראה ישירות ממותגים בינלאומיים מובילים – כולל Gibson Brands, Anthropologie, Estée Lauder, Reformation ו־French Connection, שחושפים את התובנות והטקטיקות שעובדות להם באמת.